Portal dostawcy
Pracuj z nami już dziś
Proces zakupu krok po kroku
1. Rejestracja
Pierwszym krokiem do zostania dostawcą Abei Energy jest wypełnienie naszego formularza rejestracyjnego z danymi wymaganymi przez nasz dział zakupów.
2. Zatwierdzenie dostawcy
Po zakończeniu procesu rejestracji nasz zespół techniczny dokona przeglądu dokumentacji i rozpocznie proces homologacji.
3. Proces weryfikacji
Analizujemy warunki oferowane nam przez dostawcę w celu przyznania mu określonej pracy lub usługi.
4. Akceptacja
Kontaktujemy się z dostawcą, aby formalnie powiadomić go, że jego oferta została zatwierdzona.
5. Współpraca
Dostawca wykonuje prace na czas i zgodnie z ustaleniami.
6. Fakturowanie
Po zatwierdzeniu przez nasz zespół, finalizujemy proces wystawiając fakturę za wykonaną pracę.
Jak zostać dostawcą Abei Energy?
Jeśli spełnisz minimalne wymagania, otrzymasz powiadomienie e-mail, które umożliwi Ci utworzenie bezpłatnego konta na naszym portalu zakupowym.
Będziesz mógł dołączyć dowolną liczbę powiązanych kontaktów i zalogować się za ich pomocą.
Codzienna działalność z abei energy
Jak będziemy pracować?
Jeśli zostałeś wybrany do współpracy z nami, otrzymasz potwierdzenie akceptacji pocztą elektroniczną.
Na samej platformie, w sekcji “Śledzenie zamówień”, będziesz mógł przeglądać swoje aktywne zamówienia i akceptować lub odrzucać oczekujące zamówienia.
Jeśli masz jakieś pytania lub chciałbyś porozmawiać bezpośrednio z jednym z naszych ekspertów, jesteśmy zawsze do Twojej dyspozycji!