Portal dostawcy

Pracuj z nami już dziś

W Abei Energy dążymy do utrzymania kultury innowacji i ciągłego postępu, dlatego zdecydowaliśmy się na cyfryzację wielu naszych wewnętrznych procesów. Aby to osiągnąć, korzystamy z naszej platformy do zarządzania zakupami i dostawcami o nazwie Fullstep. Narzędzie to opiera się na jasnych i etycznych wartościach, które są wykorzystywane we wszystkich naszych procesach zakupowych.

Proces zakupu krok po kroku

1. Rejestracja

Pierwszym krokiem do zostania dostawcą Abei Energy jest wypełnienie naszego formularza rejestracyjnego z danymi wymaganymi przez nasz dział zakupów.

2. Zatwierdzenie dostawcy

Po zakończeniu procesu rejestracji nasz zespół techniczny dokona przeglądu dokumentacji i rozpocznie proces homologacji.

3. Proces weryfikacji

Analizujemy warunki oferowane nam przez dostawcę w celu przyznania mu określonej pracy lub usługi.

4. Akceptacja

Kontaktujemy się z dostawcą, aby formalnie powiadomić go, że jego oferta została zatwierdzona.

5. Współpraca

Dostawca wykonuje prace na czas i zgodnie z ustaleniami.

6. Fakturowanie

Po zatwierdzeniu przez nasz zespół, finalizujemy proces wystawiając fakturę za wykonaną pracę.

Jak zostać dostawcą Abei Energy?

Jeśli chcesz z rozpocząć współprace niezależnie od tego, czy kontaktujesz się z nami po raz pierwszy, czy już to zrobiłeś, możesz zrobić to, rejestrując się na naszej platformie zakupowej.

Jeśli spełnisz minimalne wymagania, otrzymasz powiadomienie e-mail, które umożliwi Ci utworzenie bezpłatnego konta na naszym portalu zakupowym.

Będziesz mógł dołączyć dowolną liczbę powiązanych kontaktów i zalogować się za ich pomocą.

Codzienna działalność z abei energy

Jak będziemy pracować?

Jeśli zostałeś wybrany do współpracy z nami, otrzymasz potwierdzenie akceptacji pocztą elektroniczną.

Na samej platformie, w sekcji “Śledzenie zamówień”, będziesz mógł przeglądać swoje aktywne zamówienia i akceptować lub odrzucać oczekujące zamówienia.

Jeśli masz jakieś pytania lub chciałbyś porozmawiać bezpośrednio z jednym z naszych ekspertów, jesteśmy zawsze do Twojej dyspozycji!

Niezależnie od tego, czy jest to usługa, czy sprzęt, który ma zostać odebrany, w sekcji zamówień będzie można wizualizować wpływy z wykonanych etapów.
W tej sekcji można wystawiać i przeglądać wszystkie faktury oraz ich status księgowy.